piątek, 31 sierpnia 2012

16


- witam. Agata Błaszczykowska - przedstawiła się blondynka siedząca za kierownicą.

- Joanna Zduńska , miło mi.

Aga kucnęła, bo Pati stał jeszcze nafochany i obrażony na cały świat, próbując w swojej małej główce poukładać to,że Robert jest jego ojcem.

- a ten mały przystojniak to pewnie jest Patryk??

- Tiiaa - mruknął i schował się za mnie

- To co?? Jedziemy zobaczyć jak tata bramki strzela?? - zapytała z uśmiechem i spojrzała w moją stronę - Robert z Kubą mi wszystko opowiedzieli i prosili, żebym się tobą zajęła na trybunach. ( Yee, wszystko??) - wsiadajcie i jedziemy

Sprawnie wpięła małego w fotelik i pojechałyśmy w stronę stadionu

- Mogę cię o cos zapytać??

( oho, zaczyna się)

- jasne.

- Długo znasz Roberta?? Bo macie trzyletniego synka, a ja cię pierwszy raz na oczy widzę?? 
 - Znamy się od dzieciaka, Robert mieszkał piętro wyżej, ale jak wyjechał kontakt się urwał, jakos tak wyszło - wzdrygnęłam ramionami .

- A on - wskazała głową siedząca z tyłu miniaturę Lewandowskiego, głaszczącego po głowie małą Julię Błaszczykowską.
- Spotkaliśmy się na osiemnastych urodzinach siostry Roberta i wtedy. Potem on wrócił do Poznania , a później poleciał do Dortmundu.
- Tam się spotkaliście ?? - spojrzała badawczo ( kurwa, ona wie!!) - nie martw się, ja znam prawdę. Robert mi wszystko powiedział, o tym co robiłaś w Niemczech też ( no zajebiście). Kurde, nie sądziłam, że Lewy tak się zaangażuje w młodego, on zawsze uciekał od dzieci na kilometr. A tu nagle bach.
Matko, ale to był szok, usłyszeć z ust największego lowelasa Borussii i drugiego casanowy reprezentacji
" mam syna" aż mi talerz z rąk wyleciał - zaśmiała się.

Patrzałam na nią zszokowana. Znamy się od kilkunastu minut, a dowiedziałam się o Robercie więcej niz od niego samego.

- drugiego casanowy?? A kto jest pierwszy??

- Nie zgadniesz?? - parsknęła - Piszczek .

- coooo?-Parsknęłam rozbawiona - przecież on wygląda jak Toudi z Gumisiów.
Spojrzała na mnie rozbawiona

- nie mów mu tego. 

- Aga, nie chcę, żeby to wyglądało jakbym sie tłumaczyła, lae chciałabym, żebyś wiedizała, dlaczego w Niemczech robiłam, to co robiłam, naprawdę nie miałam wyboru, masz maleńkie dziecko, więc łatwiej zrozumiesz.
 Co bys zrobiła mając wybór, albo będziesz grzeczna, albo skrzywdzimy Twoje dziecko??
 Nie odzywała sie dłuższą chwilę 
- cholera, nie wiem, pewnie to samo - powiedziała zszokowana - Asia, ja cie naprawdę nie oceniam, ale teraz rozumiem. 

Pół godziny później siedziałyśmy w sektorze znosząc wzrok ciekawskich dziweczyn pozostałych piłkarzy, zastanawiajaćych sie kim jest ta blondynka w koszulce Lewandowskiego. 
###################################
hłe hłe hłe, wiedzieliście, że Robert jako dziesięcioletni brzdąc trafił do aresztu???? 
zapraszam do zakładki Ciekawostki - tam przeczytacie za co...

11 komentarzy:

  1. Co do Twojego pytania, to ja wiedziałam ;DD

    A rozdział fajny :) Dobrze, że Asia porozmawiała z Agatą. Znalazła przyjaciółkę, która ją rozumie i z którą może porozmawiać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiedziałam za bardzo ciekawą zbrodnię. :) Niezłe ziółko było z niego.
    Rozdział fajny.Agata dobrze się zachowała wobec Aśki.Myślę, że będzie z tego dobra przyjaźń.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam! Uważam, że Robert przesadził wyjawiając, co Aśka robiła w Niemczech. To są ich prywatne sprawy, a on rozpowiada to na lewo i prawo. Ja bym się wściekła na miejscu głównej bohaterki. Rozumiem, że Robert przyjaźni się z Kubą, ale są pewne tajemnice, o których nie powinno się mówić... Czekam na dlasze losy Asi i Roberta :). Zapraszam do siebie na kolejny rozdział: czas-pokaze-drugi-plan.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. rozdział świetny! na miejscu Asi byłabym zła na Roberta, że opowiada o sprawach dość przykrych dla dziewczyny swoim znajomym. widać, że Lewy to niezłe ziółko skoro jest ogłoszony drugim casanovą zaraz po Piszczku. nie spodziewałam się tego po nim. Robert aresztowany? kurcze! nieznośny z niego dzieciak był!

    OdpowiedzUsuń
  5. No, z Roberta cham! Nie powinien opowiadać, jeśli Asia by chciała, to by sama wszystko powiedziała. U mnie nowy rozdział bvb.crazylife.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. hmmmm niby dobrze że Robert powiedział że ma dziecko,, ale to co robiła Asia w niemczech już nie musiał, mogła sama gdy by chciała. OOOo drugi kasanowa,,,uuu,,, ale rozwaliłaś mnie tym Toudim,,,hehehehe;D dobre;D czekam na kolejny:)
    zapraszam też do mnie na 4;)
    because-you-loved-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewięćdziesiąt minut pod obstrzałem tych ciekawskich spojrzeń fanek to na pewno nie jest coś, co tygryski lubią najbardziej;D Ale trzeba będzie olać mecz i skoncentrować się na meczu, w którym gra przecież dwóch największych podrywaczy;)
    Pozdrawiam.
    [droga--do--gwiazd]
    [mwiniarski]

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie rozdział 5 - bvb.crazylife.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. 4 rozdział na 444-days-in-hell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwszy rozdział pt. Barcelona na http://cloudy-future.blogspot.com/ serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne. Takie humorystyczne, aż miło się czyta i uśmiech sam się pcha na usta;) Agata jest spoko, taka wyrozumiała. Asia rulez:p
    NN na its-good-time.blogspot.com

    :*

    OdpowiedzUsuń